Thursday, April 28, 2016

selamat malam 28 april 2016

selamat malam. saya firdaus. firdaus bin zawani. full name mohd firdaus bin zawani.

Bismillah. ya Allah. permudahkanlah malam ini bagiku. aminnn :)

malam jumaat. malam laki bini. but i dont have bini yet.. huwaa. bila nak kawin ni haha

baca dulu ebook yang baru dibeli dari tuan Umar promudah.my. khusus untuk produk kecantikan. InsyaAllah.

semoga Allah memberikan aku kefahaman yang dalam. dan dapat aku manfaatkan sebaiknya untuk bantu selesaikan masalah orang ramai dengan bisnes aku. seterusnya menjadi asbab untuk aku terus maju dalam perniagaan dan jadi hartawan yang dermawan. InsyaAllah :)))

++

malam ni, aku akan study bagaimana untuk iklan menggunakan mudah.my. yang mana website yang memang berpotensi tinggi untuk mendapatkan pelanggan. Insyaallah bisnes akan maju kalau usaha. kena usahalah. kalau belajar sahaja tapi tiada tindakan tidak berguna daussszz...


No comments:

Post a Comment